ביטול עסקה
ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של H&O
קניתם באתר H&O ? אתם רשאים לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן,תוך 14 יום, מיום קבלת הפריטים.
תוכלו לבטל את העסקה בכל אחת מהאפשרויות הבאות:
● קיבלתם את המוצר לידיכם? החזירו אותם לכל אחד מסניפי הרשת - לחצו כאן לרשימה המלאה. או באמצעות הדואר
ההזמנה טרם הגיעה אליכם? תוכלו לבטל את העסקה כך :
○ בעמוד הפייסבוק שלנו בהודעה פרטית - לחצו כאן
○ כתבו לנו בצ'אט באתר
○ הודיעו לנו באחת מחנויות רשת H&O - לרשימת הסניפים לחצו כאן
○ שלחו לנו דואר רשום: לכבוד אייץ' אנד או רשתות אופנה (2003) בע"מ, חוצות שפיים, שפיים מיקוד 6099000
● לצורך טיפול יעיל בפנייתכם, בהודעת הביטול אנא ציינו את השם המופיע בהזמנה, מספר תעודת הזהות, מספר טלפון נייד, וצרפו חשבונית/קבלה.
● במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או משלוח שגוי, כספכם על הפריט השגוי או הפגום יוחזר לכם בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה בנושא. עותק על הודעת הביטול יישלח אליכם, ולא ייגבו דמי ביטול.
- ביטול עסקה תעשה ע"י החזרה עם שליח במקרה של מוצר פגום/אי התאמה
הרכישה באתר בכפוף לתקנון האתר.
מעונין להחזיר לנו מוצר שרכשת באתר H&O ?
הנך רשאי לבטל את העסקה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מקבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר.
לשם כך, עליך להודיע לנו על הביטול באחת מבין הדרכים המפורטות להלן:
- באחת מחנויות H&O (להלן: "חנויות הרשת")
- דואר רשום לכבוד אייץ אנד או רשתות אופנה (2003) בע"מ ,עבור שירות לקוחות בכתובת: חוצות שפיים קיבוץ שפיים 6099000
- באמצעות צ'ט האתר;
בהודעת הביטול יש לציין את שמך ואת מספר תעודת הזהות שלך.
מידע על מספר הטלפון הנייד שלך ו/או צירוף חשבונית מס/קבלה ו/או מספר הזמנה לשם זיהוי העסקה יוכלו לסייע לנו באיתור העסקה הרלוונטית.
אם קיבלת את המוצר ,
עליך להחזיר אותו לרשותנו באחת מחנויות הרשת, או לבחירתך באמצעות איסוף המוצר על ידי שליח (כמפורט במסמך תנאי וכללי שימוש באתר ובהתאם לאמור בו.)במידה ותבחר להחזיר מוצר באמצעות שליח – יש למסור לנו הודעה בקישורית ייעודית באתר ולתאם את איסוף המוצר מול חברת השליחויות.
בכל מקרה, נבקשך להשיב את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא כל פגם מכל סוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו.
ביטול החיוב והשבת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידך בגין המוצר – יתבצע על פי ובכפוף להוראות החוק.
אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה לרכישת מוצר באתר, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה, ובכלל זה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
זכות הלקוח לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח.