שאלות ותשובות

לפניות בנשא שירות ניתן לפנות באמצעות הצ'אט באתר או הפייסבוק שלנו למענה מהיר

החלפות והחזרות יינתנו בסניפים.

כיצד לקנות באתר H&O?

כיצד לקנות באתר H&O?

קניות באונליין הופכות קלות, נוחות ופשוטות, באתר של H&O. אנחנו כאן כדי להבטיח לכם הנאה מושלמת מן הרכישה.
לנוחותכם, בעמוד זה ריכזנו עבורכם את כל המידע על החלפות, החזרות וזיכויים על רכישת מוצרים מן האתר. ביצוע ההזמנה דורש מספר צעדים פשוטים: הוסיפו לסל את הפריט או הפריטים בהם אתם מעוניינים, לאחר שבחרתם את הצבע או הדוגמא המוצעים לפריט, ובחרו את המידה המתאימה לכם. אם סיימתם לבחור את הפריטים האהובים עליכם, לחצו על סל הקניות בכדי להגיע אל התשלום בקופה. מלאו את כל הפרטים הנדרשים בטופס, ובסיום התהליך יישלח אליכם אימייל ובו מספר ההזמנה, ופירוט הפריטים שהזמנתם. לא קיבלתם את האישור באימייל? ייתכן שההזמנה לא נקלטה כראוי - שירות הלקוחות שלנו יישמח להשיב בצ'אט באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו באמצעות הודעה פרטית.

הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי. מה ניתן לעשות?

כל פריט המופיע באתר האינטרנט של H&O זמין עבורכם להזמנה. יחד עם זאת, שימו לב כי בתקופות עומס בהזמנות יתכן שפריט אזל מן המלאי בסמוך להזמנתכם, בטרם התעדכן האתר. במקרה כזה ההזמנה   ההזמנה תסופק ללא המוצר החסר ואנו נעדכן אתכם בעת קבלת ההזמנה.  אם שילמתם  בכרטיס אשראי – בחיוב הסופי המוצר לא יחוייב.  אם שילמתם בכרטיס נטען/שובר – שירות הלקוחות שלנו ישלח אליכם קוד חלופי למימוש באתר שלנו. 

האם עלי לפתוח חשבון משתמש באתר בכדי להזמין?

באתר H&O ניתן לבצע רכישה ללא פתיחת חשבון, אך אנו ממליצים על הרשמה בעת התשלום בקופה, שתאפשר לכם התחברות מהירה לאתר בביקורכם הבא. לאחר ההרשמה, בעמוד  ״החשבון שלי", תוכלו  לעקוב בקלות אחר מצב הזמנתכם, לצפות בהזמנות קודמות, לעדכן את פרטיכם האישיים, לצפות בסל הקניות האישי, וברשימת המועדפים.  

כיצד לשנות סיסמא באתר?

  תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון האישי. ראשית יש להתחבר לחשבון שלכם . תוכלו להכנס גם מכאן

שכחתי את הסיסמא שלי. מה עלי לעשות?

אל דאגה! היכנסו אל דף החשבון האישי (לחץ כאן), ולחצו על ׳שכחתי סיסמה׳.  הזינו את כתובת האימייל  איתה נרשמתם לאתר, והסיסמא תישלח אליכם לתיבת האימייל.

איך ניתן לשלם באתר?

באתר H&O תוכלו לשלם בכל כרטיסי האשראי, וכן באמצעות כרטיסים נטענים ושוברי קניה יעודיים 

כאן  ניתן לראות את הכרטיסים בהם ניתן לשלם באתר.

האם ניתן לקנות באתר באמצעות זיכויים או שוברי מתנה?

לא ניתן לשלם בזיכוי  אלא רק בחנויות הרשת .

 

האם ניתן לחלק לתשלומים באתר?

ברכישה עד 249 ₪ - תשלום אחד ללא ריבית

ברכישה מ- 250 ₪ ועד 449 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מ- 450 ₪ ועד 699 ₪ - עד4  תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 700 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית 

מדוע עלי למסור את שלוש הספרות הרשומות בגב הכרטיס?

לפי דרישת חברות האשראי, שלוש הספרות בגב הכרטיס נדרשות על מנת לבצע אימות זהות לבעלי הכרטיס האשראי. ספרות אלה ידועות רק לבעלי הכרטיס.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש

מהן אפשרויות המשלוחים באתר?

לנוחותכם, בקנייה באתר תוכלו לבחור מבין שתי אפשרויות למשלוח:
● משלוח מהיר עד הבית תוך 7 ימי עבודה באמצעות חברת השילוח ZIGZAG.
● איסוף עצמי תוך 7 ימי עסקים מסניף H&Oבילו, צומת בילו  

למידע נוסף על המשלוחים שלנו לחצו כאן.

כיצד מתבצע השילוח עד הבית?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

האם אפשר לשנות כתובת למשלוח?

 מידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בזמני הפעילות.

איך בודקים סטטוס משלוח?

לאחר שההזמנה תצא מהמחסן שלנו  ותגיע לחברת המשלוחים  תקבלו  הודעת  סמס עם לינק אישי למעקב אחרי החבילה.

קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?

במידה וקיבלתם מוצר פגום, או מוצר במידה השונה מזו שהזמנתם, ניתן ליצור עמנו קשר בצ'אט באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו בהודעה פרטית. לחלופין תוכלו גם לגשת לסניף הקרוב אליכם  ושם ישמחו לסייע. 

ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר, מה עלי לעשות?

גשו לסניף הקרוב אליכם עם הפריט וחשבונית הקנייה, והחליפו את הפריט המבוקש. לנוחותכם, תוכלו לבחור את הסניף המועדף עליכם מתוך מפת הסניפים שלנו.

האם ניתן לשלוח מתנה ללא חשבונית?

כן. במידה ובחרתם לשלוח מתנה - כלומר כתובת השולח וכתובת מקבל המשלוח אינן זהות - אנחנו נשלח את המתנה ללא חשבונית, אלא עם פתק החלפה בלבד, והחשבונית תישלח אליכם ישירות לאימייל.

האם ניתן לבצע שינויי בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

 לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולערוך אותה מחדש. ניתן לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות ובמידה ועוד לא בוצעה דרך שירות הלקוחות במייל.

ברצוני לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הפריטים. מה עלי לעשות?

החזירו את הפריטים לכל אחד מסניפי הרשת המועדף עליכם, תוך 14 ימי עסקים מאז הקנייה,  ובהתאם להנחיות המפורטות בדף ההחזרות. 

ביצעתי הזמנה אך בסופה לא קיבלתי מספר אישור הזמנה ולא קיבלתי מייל - האם אחוייב?

באם נתקלתם במצב בו הכנסתם פרטי אשראי ולחצתם על ביצוע ההזמנה ובסופו לא קבלתם מסך עם מספר אישור יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. לתשומת לבכם אין חיוב במעמד ההזמנה באתר אלא רק שהמוצר נארז ויוצא למשלוח. על כן גם במצב כזה לא תחויבו 

בנקים מסוימים עשויים להציג הן את האישור המוקדם והן את החיוב בפועל שלאחריו. סכום זה ישוחרר אוטומטית

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע בצ'אט באתר או בהודעה פרטית בפייסבוק.

האם ניתן יהיה להירשם למועדון באתר?

בעת רכישה  באתר  באפשרותכם  להצטרף למועדון  ייחודי  ללקוחות האתר.  המועדון  היינו  מועדון משותף לאתר קרטרס ואתר  H&O   . בהצטרפות למועדון ייחודי זה תוכלו ליהנות  מכל ההטבות הייחודיות  באתרים . שימו לב – מועדון  זה הינו  מועדון  יחודי לאתרי האינטרנט  קרטרס ו H&O בלבד ואינו תקף בסניפים. במידה ואתם מעוניינים  להצטרף למועדון  לאתר וגם לחנויות שלנו ניתן לעשות זאת בכל אחת מחנויות הרשת.

איך מזינים קוד קופון/ הנחה?

במידה ויש ברשותכם קוד הנחה, תוכלו להזין אותו בעמוד סל הקניות, לפני שתועברו לתשלום בקופה.

"תחת שדה- "קוד קופון

במידה וברשותכם שובר לתשלום למימוש באתר (מועדוני לקוחות, הטבות בנקים וכו')- ניתן  להזין  גם אותו תחת  קוד קופון  ע"פ הנחיות המנפיק 

var widgetOptions = { apiKey: "8eb18cfe-eb80-4c0a-b884-b07771cb0ec1", snippetId: "b5c0c0e15cbd10b1d9ca" }; (function (n) { var u = function () { GlassixWidgetClient && typeof GlassixWidgetClient == "function" ? (window.widgetClient = new GlassixWidgetClient(n), widgetClient.attach(), window.glassixWidgetScriptLoaded && window.glassixWidgetScriptLoaded()) : f() }, f = function () { r.onload = u; r.src = "https://cdn.glassix.net/clients/widget.1.2.min.js"; i.parentNode.removeChild(t); i.parentNode.insertBefore(r, i) }, i = document.getElementsByTagName("script")[0], t = document.createElement("script"), r; (t.async = !0, t.type = "text/javascript", t.crossorigin = "anonymous", t.id = "glassix-widget-script", r = t.cloneNode(), t.onload = u, t.src = "https://cdn.glassix.com/clients/widget.1.2.min.js", !document.getElementById(t.id) && document.body) && (i.parentNode.insertBefore(t, i), t.onerror = f) })(widgetOptions) window.interdeal = { sitekey : "ad1ee37471059102201dfa1ff6e323e4", Position : "Right", Menulang : "HE", domains : { js : "https://js.nagich.co.il/", acc : "https://access.nagich.co.il/" }, btnStyle : { color : { main : "#122231", second : "#fff" }, vPosition : ["80%","15%"], scale : ["0.6","0.5"], icon : { type : 10, shape : "circle", outline : true } } }; (function(doc, head, body){ var coreCall = doc.createElement('script'); coreCall.src = "https://js.nagich.co.il/core/4.3.9/accessibility.js"; coreCall.defer = true; coreCall.integrity = "sha512-PwYfxqafrDop1rGZzqR2FQrhosL53Fv7a7ZBm88twF8rnrEiLnC5fvxgaDNz3oReztL4Hp5mP8XaUeRbV9Rp6A=="; coreCall.crossOrigin = "anonymous"; coreCall.setAttribute("data-cfasync", true ); body? body.appendChild(coreCall) : head.appendChild(coreCall); })(document, document.head, document.body); (function(doc, head, body){ var s = doc.createElement("script"); s.src = "https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/3.6.3/jquery.min.js"; s.defer = true; body? body.appendChild(s) : head.appendChild(s); })(document, document.head, document.body); (function(doc, head, body){ var s = doc.createElement("script"); s.src = "https://cloudfront.barilliance.com/h-o.co.il/cbar.js.php"; s.defer = true; body? body.appendChild(s) : head.appendChild(s); })(document, document.head, document.body);