שאלות נפוצות - H&O- בית של מותגים
  • A A A

שאלות נפוצות

1. קניתי פריט  והוא פגום מה עלי  לעשות?

על  מנת שנוכל  לבדוק את המוצר או לשלוח לתיקון במידת הצורך עליכם  להגיע לכל אחת מחנויות הרשת  (לינק לעמוד חנויות)

2. תוך  כמה זמן  ניתן להחזיר או להחליף פריט?

ניתן לבצע החלפה או החזרה תוך  14 ימי עסקים מיום הקניה  בצירוף חשבונית מקורית ומבלי שנעשה שימוש במוצר לפי תקנון ההחזרות שלנו  (לינק לתקנון החזרות/החלפות וכו')

3. קיבלתי  מתנה ללא פתק החלפה ואני רוצה להחליף  פריט מה עושים?

ניתן לבצע החלפה של מידה או צבע גם  ללא קבלה /פתק החלפה .  במידה ואתם  מעוניינים  להחליף  לפריט שונה  עלינו לאתר את העסקה.  תוכלו לפנות אלינו  עם  כל הפרטים ואנו נשמח לעזור.  למשל: מי רכש את המתנה עבורכם  ( במידה וחבר מועדון ), מתי בוצעה הרכישה , באיזו חנות ומה הקוד המופיע על הטיקט של הפריט. שלחו אלינו את כל הפרטים ואנו נעשה כל מאמץ לאתר את הפריט.

4. אני רוצה לברר מלאי של  פריט  בחנות מסוימת כיצד ניתן לעשות זאת?

ניתן לשלוח אלינו  את קוד המוצר ,המידה המבוקשת  והסניף הקרוב אליכם ואנו נבצע את  הבדיקה עבורכם .

5. לא קיבלתי הטבת יום הולדת  מה ניתן לעשות?   

ברשותכם שתי אפשרויות – האפשרות הראשונה היא לגשת לחנות  ובהצגת  תעודה מזהה עם תאריך יום ההולדת ניתן לקבל את ההטבה במעמד הקניה . אפשרות שניה היא לשלוח לשירות הלקוחות  את מספר  תעודת הזהות שלכם ומספר הטלפון  שלכם ואנו נדאג שההטבה תשלח אליכם לנייד. 

6. יש ברשותי  גיפט קארד אני רוצה לדעת מה הסכום/ תוקף  שלו  או  שנאמר לי שהתוקף  פג

עליך  לשלוח לשירות הלקוחות את המספר  שמופיע על הכרטיס (16 ספרות )  ומה ברצונך לברר . במידה ופג התוקף  ובכרטיס ישנה יתרה אנו נשמח להאריך את התוקף  עבורך

7. אני חבר מועדון  בתוקף ואני  לא מקבל  דיוור והייתי רוצה לקבל

פנה אלינו  בצירוף  תעודת  הזהות  וטלפון  תקין ואנו  נבצע  בדיקה מדוע  לא  נשלח אליך  הדיוור

במידה וישנה בעיה או שיש חסימה שבוצעה על ידך אנו  ניידע אותך  בהמשך  הטיפול

8. האם אוכל להצטרף למועדון או  לחדש חברות דרך  האתר?

על מנת  להצטרף  למועדון או לחדש חברות במועדון  יש לפנות  לאחת מחנויות הרשת.

9.  יש לי מועדון שמשותף  עם ויזה כאל.  אני מעוניין  לקבל פרטים  על עלויות או לשאול שאלה  בנוגע למועדון.

על מנת  לקבל  מענה  לגבי המועדון המשותף עם ויזה כ.א.ל  יש לפנות לטלפון  03-5723777 מוקד השירות של ויזה כאל  ישמחו לענות על כל שאלה

10. אבד לי כרטיס ההנחות של המשטרה (מולטי פס )

במידה ואבד  כרטיס ההנחות של קרנות השוטרים  יש לפנות למולטי פס בטלפון 04-8561600