Additionally, paste this code immediately after the opening tag: נגישות - H&O- בית של מותגים
  • A A A

נגישות

נגישות ב- H&O

ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש, כאשר בהתאם להוראות החוק מונגשות חנויות הרשת בהדרגה, כמוגדר בתקנות הנגישות.


חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון.

מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

 

החזר כספי/זיכוי כספי

H&O   היא מחלוצות מתן שרות בנושא החזר כספי עוד לפני שיצא החוק בעניין. אצלנו ברשת תוכלו להחזיר פריט תוך 14 יום מתאריך הקניה ולקבל החזר כספי או שובר זיכוי, דבר שיאפשר לכם למדוד בנוחות (אפילו בבית) ולהחליט אם לרכוש, להחליף או להחזיר.(בכפוף למדיניות החזרת מוצרים של הרשת).

 1.         הדרכות שירות לעובדים

            צוותי הניהול והמכירות בחנויות עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש ורגיש.

2.         נגישות חנויות

            להסדרי נגישות בסניפי הרשת, לחצו כאן  

3.         עזרים

            בכלל חנויות הרשת קיימת לולאת השראה בצמוד לקופת החנות ולקוחות עם מוגבלות בשמיעה יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסיעות לשיפור השירות הנגיש.

4.         הנגשת המוקד הטלפוני  

            המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא- ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

5.         נגישות אתר האינטרנט

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -"נגיש בקליק"  

אתר זה מופעל על ידי תוכנת "נגיש בקליק" – תוכנת הנגשת אתרים. תוכנה הנגישות מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה 2.0 WCAG ברמה AA. התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או כל צד ג' מטעם בעלי האתר שביצע את תהליך הטמעת המוצר.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?
•    מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת - רכיב נגישות מלא.
•    התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA - רכיב נגישות מלא.
•    עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים - רכיב נגישות מלא.
•    הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.
•    שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
•    שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
•    התאמת האתר לעיוורי צבעים.
•    שינוי הפונט לקריא יותר.
•    הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.
•    הגדלת התצוגה לכ-200%.
•    הדגשת קישורים באתר.
•    הדגשת כותרות באתר.
•    הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.
•    הצהרת נגישות
•    שליחת משוב נגישות

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
 


יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.

 

6.         דרכי יצירת קשר

           ליצירת קשר עם שרות הלקוחות ניתן :

לשלוח מייל לכתובת:  :  service@h-o.co.il

או להתקשר לטלפון : 1-700-700-470 או 09-9713002

ימים א'-ה'  בשעות: 09:00-15:30

או לשלוח פקס למספר: 09-9713007

אנחנו זמינים גם בפייסבוק ימים א'-ה'  בשעות: 09:00-15:00

במידה ואין מענה בחנות או שאתם מעוניינים ליצור קשר עם חנות, ניתן לשלוח הודעה באמצעות המייל לשרות הלקוחות ונדאג שהחנות תחזור אליכם בטלפון או במייל עפ"י בקשתכם.

 

7.לפניות בנושא נגישות ניתן לפנות לרכז הנגישות – גיל מאיר

במייל לכתובת: Gil_m@h-o.co.il

במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע